Voz Natura dá un paso máis para apoiar aos profesores
Apoiar ao profesorado. Esa é a función principal de Voz Natura-Innovación educativa, un espazo da web de Voz Natura dedicado expresamente a fomentar iso, a innovación educativa entre os docentes. Falamos de recursos, formación, encontros e actos coa mirada posta, por suposto!, no medio ambiente. É un espazo que se activa agora e que estará aí durante todo o curso escolar.
Pero aplicando o vello devandito de renovarse ou morrer, sempre hai algo novo, máxime á hora de falar de innovar. E que é o novo este ano? Pois a sección Situacións de aprendizaxe, á que hai que sumar laboratorios en liña e ciencia cidadá. Seguen, ademais, as noticias e, entre outros, o moi popular Rebumbio Natura, definido como «un espazo para valentes». Quen son eses valentes? Os que se atreven a probar novas ideas e iniciativas, e a aprender tanto dos éxitos como dos fracasos.
Os coordinadores da aventura son José Viñas (destacado membro da xunta consultiva do proxecto europeo Nature Based Solutions EduWorld) e Patricia Barciela (directora da Domus da Coruña).
É ela quen explica que «as situacións de aprendizaxe chegaron á educación científica e por iso quixemos integralas como un novo espazo na web», e el puntualiza que «son escenarios ou contextos deseñados de maneira intencionada para que os estudantes adquiran coñecementos, desenvolvan habilidades e constrúan significado a través da participación activa e a reflexión».
Responder a preguntas
Soa moi serio, mesmo hai que lelo dúas veces, pero ambos aseguran que se trata de responder cientificamente a preguntas comúns: «Estas situacións de aprendizaxe parten de algo tan normal como por que cambia a miña sombra ao longo do día, ou por que están a desaparecer as estrelas do ceo, ou por que inflúe a cor da luz no crecemento das plantas».
Patricia Barciela engade que a partir de aí os estudantes realizan experiencias e actividades que respondan a esa pregunta inicial, «e están deseñadas para fomentar a aprendizaxe significativa, onde os alumnos non só memorizan información, senón que tamén a comprenden e poden aplicala en diferentes contextos».
Todo iso para os profesores e no marco de Voz Natura, unha iniciativa de La Voz de Galicia e a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, e conta co respaldo da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, a Deputación da Coruña, a Fundación Alcoa, O Corte Inglés, a Fundación Ramón Areces e Inditex.
Pero aplicando o vello devandito de renovarse ou morrer, sempre hai algo novo, máxime á hora de falar de innovar. E que é o novo este ano? Pois a sección Situacións de aprendizaxe, á que hai que sumar laboratorios en liña e ciencia cidadá. Seguen, ademais, as noticias e, entre outros, o moi popular Rebumbio Natura, definido como «un espazo para valentes». Quen son eses valentes? Os que se atreven a probar novas ideas e iniciativas, e a aprender tanto dos éxitos como dos fracasos.
Os coordinadores da aventura son José Viñas (destacado membro da xunta consultiva do proxecto europeo Nature Based Solutions EduWorld) e Patricia Barciela (directora da Domus da Coruña).
É ela quen explica que «as situacións de aprendizaxe chegaron á educación científica e por iso quixemos integralas como un novo espazo na web», e el puntualiza que «son escenarios ou contextos deseñados de maneira intencionada para que os estudantes adquiran coñecementos, desenvolvan habilidades e constrúan significado a través da participación activa e a reflexión».
Responder a preguntas
Soa moi serio, mesmo hai que lelo dúas veces, pero ambos aseguran que se trata de responder cientificamente a preguntas comúns: «Estas situacións de aprendizaxe parten de algo tan normal como por que cambia a miña sombra ao longo do día, ou por que están a desaparecer as estrelas do ceo, ou por que inflúe a cor da luz no crecemento das plantas».
Patricia Barciela engade que a partir de aí os estudantes realizan experiencias e actividades que respondan a esa pregunta inicial, «e están deseñadas para fomentar a aprendizaxe significativa, onde os alumnos non só memorizan información, senón que tamén a comprenden e poden aplicala en diferentes contextos».
Todo iso para os profesores e no marco de Voz Natura, unha iniciativa de La Voz de Galicia e a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, e conta co respaldo da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, a Deputación da Coruña, a Fundación Alcoa, O Corte Inglés, a Fundación Ramón Areces e Inditex.